اجاره اکسیژن ساز

شرحی از دنیای پزشکی و پرستاری

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

اجاره اکسیژن ساز

اجاره اکسیژن ساز

اجاره اکسیژن ساز

اگر فرد مسن یا بیمار در خانه دارید که نیاز به دستگاه اکسیژن دارد، می توانید با اجاره اکسیژن ساز در هزینه خرید آن صرفه جویی کنید.

دستگاه اکسیژن ساز یکی از پرکاربردترین وسایل پزشکی است که علاوه بر بیماران تنفسی برای انواع مختلف بیماران تجویز می شود. این دستگاه هوای اطراف را فشرده و گازی غنی از اکسیژن را به بیمار می رساند.

یک دستگاه اکسیژن ساز از تجهیزات مختلفی مانند فیلترها، رطوبت سازها، لوله هایی که اکسیژن را به هم متصل می کنند، ماسک های تنفسی و غیره تشکیل می شود.

بیمارانی که نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن دارند، نیازی به خرید دائمی نیست. زیرا از یک طرف این دستگاه گران است و از طرف دیگر بیمار همیشه به این وسیله نیاز ندارد. بنابراین بیمارانی که از آمفیزم، بیماری انسدادی مزمن ریه (COPD)، بیماری حاد ریوی، ذات الریه، عفونت و التهاب ریه، آسم و برخی بیماری های قلبی رنج می برند، می توانند با اجاره دستگاه اکسیژن ساز از خدمات آن بهره مند شوند.

اجاره تجهیزات پزشکی دیگر را مطالعه کنید.

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

یکی از مهم ترین وسایل کمکی تنفسی برای برخی از بیماران دستگاه اکسیژن ساز است که کاربردهای فراوانی به خصوص در بیماری های مزمن ریوی دارد. امروزه بسیاری از پزشکان استفاده از این دستگاه را به جای سیلندر اکسیژن توصیه می کنند. از این گذشته دیگر نیاز نیست که مدام به فکر شارژ آن باشید.

مولد اکسیژن با شکستن ترکیب گازهای موجود در هوا غلظت مورد نظر را ایجاد می کند و اکسیژن کافی به بیمار می رساند. اکسیژن تولید شده توسط این دستگاه با ریه ها و بافت مخاطی سازگار بوده و آسیبی به آن وارد نمی کند. به علاوه فیلترهای مخصوص این دستگاه باعث تصفیه هوا و کاهش آلودگی آن می شود.

از مزایای این دستگاه به قابل حمل بودن آن می توان اشاره کرد. بنابراین در هر جایی از خانه می توانید از آن استفاده کنید. بنابراین، بیمارانی که فقط نیاز به استفاده موقت دارند، اغلب این نیاز را با اجاره اکسیژن ساز خانگی برطرف می کنند. این دستگاه به دلیل تامین خودکار گاز اکسیژن بسیار طرفدار دارد و در اکثر بیمارستان ها هم می توان تعداد زیادی از آن ها را یافت.

مزایا و فواید دستگاه اکسیژن ساز اجاره ای

با اجاره دستگاه اکسیژن ساز، شما می توانید از مزایای بسیاری بهره‌مند شوید که در ادامه توضیح داده می‌شوند:

  1. تامین اکسیژن مورد نیاز بدن: با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز، می توانید به صورت مداوم اکسیژن مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید. این امر برای افرادی که به علت بیماری یا سن بالا، به تنفس مشکل دارند، بسیار حائز اهمیت است.
  2. قیمت مناسب: اجاره دستگاه اکسیژن ساز به صرفه‌ترین راه برای تأمین اکسیژن است. قیمت اجاره یک دستگاه اکسیژن ساز، در مقایسه با خرید آن، بسیار کمتر است و شما می توانید بدون هیچ گونه هزینه اضافی، از این دستگاه استفاده کنید.
  3. بهبود پوست و جلوگیری از پیری زودرس: استفاده از اکسیژن مرطوب و خشک، باعث بهبود پوست و جلوگیری از پیری زودرس آن می‌شود.
  4. ترمیم ریه برای افراد سیگاری: استفاده از دستگاه اکسیژن ساز، می‌تواند به ترمیم ریه افراد سیگاری کمک کند و به آن‌ها کمک کند تا بهبودی سریع‌تری در تنفس و سلامت ریه خود برسند.
  5. بهبود عملکرد مغز: استفاده از اکسیژن مورد نیاز برای مغز، باعث بهبود عملکرد آن می‌شود و می‌تواند توانایی آن را افزایش دهد.
  6. بهبود سلامت قلب و عروق: استفاده مداوم از دستگاه اکسیژن ساز، می‌تواند به کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی کمک کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.